Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

" Η ορκομωσία"

Πηγή φωτο: http://www.unitedreporters.gr
Έβαλα μπροστά την μηχανή του αυτοκινήτου και ξεκίνησα αξημέρωτα από την ναυτική βάση για την μεγάλη μέρα την μέρα που σφράγιζε το τέλος των σπουδών μου στο Πανεπιστήμιο και σηματοδοτούσε την αρχή της σταδιοδρομίας μου όπως την φανταζόμουν τότε, δώδεκα χρόνια πριν.. Η αίθουσα της ορκομωσίας κατάμεστη σχεδόν όλοι οι δικοί μου άνθρωποι  εκεί εκτός από τους δυο πιο στενούς μου φίλους που ήταν αδύνατο να παρευρεθούν λόγω της θητείας τους. Η αλήθεια είναι ότι αισθανόμουν λίγο αμήχανα καθώς μέχρι πριν τρεις ώρες φορούσα τα ρούχα του ναυτικού και τώρα ήμουν με κοστούμι και στην συνέχεια με την τήβενο της οποίας το καπέλο μου έπεφτε λίγο στενό να περιμένω την ορκομωσία μου.. Ακολούθησαν πολλές ευχές φωτογραφίες και ένας αναμνηστικός καφές στην Πλάκα με αγαπημένα πρόσωπα που με έκανε να περάσω πολύ όμορφα και ξέγνοιαστα.. Δώδεκα χρόνια μετά ορισμένα από τα όνειρα που έπλαθα τότε φαντάζουν μακρινά, ποτέ όμως ανέφικτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Sunset

Sunset