Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

"Μολύβια στυλό και πένες"


Πηγή φωτο:http://www.crete2day.gr/
Άνοιξα τον υπολογιστή και ταυτόχρονα το τετράδιο που έχω πάντα δίπλα μου μαζί με ένα στυλό και ένα μολύβι από τα πολλά που έχω ακόμα στην πατροπαράδοτη κασετίνα μου.. Η σχέση μου με τα μολύβια τα στυλό και ιδιαίτερα τις πένες και ότι ακόμα μπορεί να χαρακτηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο γραφής παραμένει απόλυτα ζωντανή. Την στιγμή που βρίσκομαι σε ένα βιβλιοπωλείο , (προτιμώ τα μικρά της γειτονιάς αν και δυστυχώς με την αύξηση των πολυκαταστημάτων τείνουν να εξαφανιστούν), χαζεύω διαρκώς την γραφική ύλη και πάντα ότι και να έχω να ψωνίσω θα συνοδεύεται απαραίτητα από ένα μολύβι ή ένα στυλό.. Έχοντας κρατήσει ενθύμια από την γραφική ύλη των σχολικών και των φοιτητικών μου χρόνων δημιουργείται μια μικρή συλλογή που κάθε ένα κομμάτι της έχει μια ξεχωριστή ιστορία να διηγηθεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Sunset

Sunset