Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

"Δίστομο.."

 Πηγή φωτό: http://occupationandresistance.wikispaces.com/1
Παρακολούθησα χθες την σκηνή από την εύστοχη γερμανική εκπομπή που αναφερόταν στην σφαγή του Διστόμου και είχε πρωταγωνιστή τον άνθρωπο που απεικονιζόταν στην φωτογραφία ως μικρό παιδί την εποχή της καταστροφής.. Το μυαλό γύρισε πολλά χρόνια πίσω σε μια αίθουσα περίπου Άνοιξη ήταν και τότε είχα την τιμή και την τύχη να έχω δάσκαλο μου στο φροντιστήριο ένα από τους πιο αξιοσέβαστους ανθρώπους που έχω συναντήσει μέχρι τώρα στην ζωή μου.. Μας δίδασκε τα μυστικά της Γεωμετρίας αλλά πάντα συζητούσε με τους μαθητές τους για πολλά πράγματα σε μια τέτοια συζήτηση κάποια στιγμή μας αποκάλυψε ότι ήταν παρόν στην σφαγή του Διστόμου όπου είχε ξεκληριστεί  όλη του η οικογένεια.. Μέχρι εκείνη την στιγμή απλά γνώριζα σαν γεγονός της καταστροφής και της λεηλασίας της μαρτυρικής αυτής περιοχής αλλά όταν ξεκίνησε να μας διηγείται αναλυτικά όλα τα γεγονότα είχαμε μείνει όλοι παγωμένοι να τον ακούμε και ακόμα σαν σήμερα θυμάμαι το ρίγος που με διαπέρασε και το δάκρυ στην άκρη του ματιού του δασκάλου μου καθώς έφερνε στο μυαλό του εικόνες τραγικές που τον σημάδεψαν για όλη του την ζωή..  Η σφαγή του  Διστόμου αποτελεί όπως και οι άλλες σφαγές των Ναζι εγκλήματα πολέμου που δυστυχώς μένουν ατιμώρητα.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Sunset

Sunset