Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

"Ο άρχοντας"

Πηγή φωτό: https://maheras.wordpress.com
Έκανα τουλάχιστον τρεις φορές τον γύρο από την πλατεία προσπαθώντας απεγνωσμένα να βρω μια θέση για να σταθμεύσω ώστε να μπορέσω και εγώ να τον χαιρετήσω με την σειρά μου και στην συνέχεια να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής.. Δεν στάθηκα τυχερός και απλά του μίλησα στο τηλέφωνο μετά, σκεπτόμενος ότι στις γιορτές των Χριστουγέννων θα είναι μαζί μας όπως σχεδόν συνέβαινε κάθε χρόνο τα τελευταία εικοσι πέντε χρόνια που έμενε στο σπίτι ..  Η μοίρα όμως αποφάσισε διαφορετικά, ένα μήνα πριν τις γιορτές ο άνθρωπος με τον οποίο είχα ζήσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου με όλες τις καλές και άσχημες στιγμές είχε κινήσει για το μεγάλο ταξίδι.. Ευτυχώς πρόλαβα και τον είδα ζωντανό αλλά δεν μπορούσε να μιλήσει, απλά μου έσφιγγε το χέρι και δάκρυζε όπως και εγώ..  Φεύγοντας από το νοσοκομείο τότε η αίσθηση που είχα ήταν ότι ήταν η τελευταία στιγμή που μου χάρισε, η εικόνα αυτή  έχει μείνει χαραγμένη στην μνήμη μου εδώ και τρία χρόνια να μου θυμίζει όλες τις όμορφες στιγμές που πέρασαν αλλά και το γεγονός ότι δεν πρέπει ποτέ να αναβάλλεις να πεις ή να κάνεις κάτι που έχεις αποφασίσει καθώς όλα μπορούν να ανατραπούν σε μια στιγμή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Sunset

Sunset