Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

" Το χθεσινό ντέρμπι"

Source photo:http://mkalty.org/
Μετά από μια κουραστική μέρα στην δουλειά κάθησα αναπαυτικά στο καναπέ για να παρακολουθήσω τον αγώνα μεταξύ του ΟΣΦΠ και του ΠΑΟΚ αν και φίλαθλος της πειραιωτικής ομάδας από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, δεν μπορώ να πω ότι στενοχωρήθηκα πολύ με την ήττα της ομάδας μου. Αν δεν είναι καλύτερη ομάδα λογικό είναι να χάσει και χθες στο γήπεδο οι Θεσσαλονικείς αποδείχτηκαν πιο ομάδα έπαιξαν έξυπνα και έφυγαν στις αποσκευές τους με την νίκη.. Το μυαλό μου ταξίδεψε πολλά χρόνια πίσω τότε που μικρό παιδί με έπαιρνε ο πατέρας μου και πηγαίναμε στο Καραϊασκάκη μια εποχή που το ποδόσφαιρο δεν είχε αλλιωθεί τόσο από το χρήμα και το γεγονός να παίζεις για την φανέλα είχε ακόμα κάποιο νόημα.. Σε ένα αντίστοιχο παιχνίδι ντερμπι με την ομάδα της Θεσσαλονίκης είχα βρεθεί και είχα την τύχη να θαυμάσω ένα από τα ομορφότερα γκολ που έχω δεί ποτέ με ένα ανεπανάληπτο ανάποδο ψαλίδι.. Ορισμένες εικόνες μένουν βαθιά χαραγμένες στην μνήμη και επανέρχονται στην διάρκεια της ζωής το ίδιο έντονες και σε κάνουν καμιά φορά να νοσταλγείς γλυκά το παρελθόν..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Sunset

Sunset