Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

" Η διδασκαλία"

Χάζευα λίγο το ράφι της βιβλιοθήκης στο πατρικό μου σπίτι και το βλέμμα μου έπεσε πάνω σε ένα βιβλίο φυσικής για προετοιμασία για τις πανελλαδικές εξετάσεις. 'Εχει περάσει πάνω από μισός χρόνος που έχω να διδάξω και να προετοιμαστώ για κάποιο μάθημα που είναι στιγμές που νιώθω οι γνώσεις που έχω σιγά σιγά με εγκαταλείπουν.. Η αλήθεια είναι ότι η ενασχόληση με τα οικονομικά και τα διοικητικά θέματα δεν μου επιτρέπει να ασχοληθώ στο βαθμό που θα ήθελα με την διδασκαλία. Έιναι πολύ όμορφο το συναίσθημα της μετάδοσης της γνώσης, ο τρόπος με τον οποίο προσπαθείς να καλλλιεργήσεις το ενδιαφέρον για το μάθημα η προσέγγιση των μαθητών, στην διάρκεια της μαθητικής αλλά και της φοιτητικής ζώης μου είχα την τύχη να συναντήσω αξιόλογους δασκάλους που σε μεγάλο βαθμό επηρέασαν τον τρόπο σκέψης μου και με οδήγησαν στην απόφαση για να ασχοληθώ με τις φυσικές επιστήμες. Αν και την πιο ζεστή και άμεση  παρουσία καθηγήτριας την συνάντησα πριν πολλά χρόνια στο φροντιστήριο για τις ξένες γλώσσες , δυστυχώς όμως το νήμα της ζωής της κόπηκε εντελώς ξαφνικά, ακόμα όμως και σήμερα οι εικόνες από το μάθημα και ο τρόπος διδασκαλίας παραμένουν ζωντανά και έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον δικό μου τρόπο μετάδοσης της γνώσης..
Πηγή φωτό:http://blogs.sch.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Sunset

Sunset